söndag 18 januari 2009

Fototriss: Frost

Veckans tema i Fototriss är Frost eller i brist på frost Is. Eftersom jag just nu befinner mig i Thailand och Hua Hin var det ganska svårt att hitta någon frost. Vi har i dag haft strålande sol och ungefär 30 grader varmt.

På kvällen utanför en restaurang hittade jag äntligen lite is.

I hotellrummets minibar finns ett litet frysfack.
Om allt går som vi planerat åker vi till Bangkok i morgon för att flyga hem. Maken ligger med 39 graders feber just nu så jag hoppas verkligen han klarar av att resa i morgon.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Tycker du klarade veckans tema galant! Is går jo jättebra!

    SvaraRadera
  2. Bild nummer ett gillar jag verkligen!

    SvaraRadera
  3. Nä, det kan ju inte vara det allra lättaste att hitta frost i Thailand, men du lyckades ju hur bra som helst!
    Hoppas er resa fungerar i morgon!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. vart får nni fotobloggar tag på alla uppdrag? ni måste ja en hemlig rörelse jag helt missat

    SvaraRadera
  5. Man tager vad man haver....
    Fina bilder fast du saknar frost.
    Kram Synne.

    SvaraRadera
  6. Du fick ju till det trots värmen. :-)

    SvaraRadera
  7. Mmm, det där ser ut att ha kunnat bli en god middag :o) Hoppas din man känner sig någorlunda kry, det är ingen rolig resa som det är, och har man då feber också måste det kännas ganska jobbigt...

    SvaraRadera
  8. Häftigt att klara av veckans vintriga tema från Thailand. Kreativt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails